یادداشت ها

 با یاد مدافعان حرم کاندیدای اصلح را انتخاب کنیم

139409031001461556571854

مدافعان حرم امروز مانند مدافعان وطن دیروز ذره ای ترس از قدرت پوشالی استکبار به رهبری شیطان بزرگ دردل راه نداده ونمی دهند در پناه امنیت و آرامشی که در کشور حاکم گشته است به نمایندگانی در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری رای دهیم که باور قلبی آنها است.

به گزارش خبرنگار وهار به نقل از خبرگزاری بین المللی تسنیم، متن یادداشت حمیدرضا مهدیزاده با عنوان “با یاد مدافعان حرم در پای صندوق های رای اصلح ها را انتخاب کنیم” به شرح ذیل می باشد:

هفتم اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می شود.

ملت رشید ایران یک بار دیگر به مانند تمامی سالهای پس از انقلاب با حضور گسترده در پای صندوق های رای ، امید دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی   در راستای پیشبرد سیاست ناجوانمردانه جدایی ملت از حکومت را به یاس تبدیل خواهند کرد.

پر واضح است که حضور در پای صندوق های رای به منظور انتخاب کاندیداهای اصلح برای خدمت شبانه روزی آنها در تامین امنیت اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی  و فرهنگی ملت بزرگوار ایران از هر نژاد قومی و مذهبی در راستای آبادانی کشور نازنین مان می باشد.

و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب که مجلس مرعوب از آمریکا را بدبخت کننده ملت به حساب آوردند ، داشتن روحیه استکبار ستیزی به ویژه در برابر آمریکای جنایتکار بهترین مصداق و نشانه برای انتخاب کاندیدای اصلح می باشد.

در این روزهای نزدیک و منتهی به انتخابات و در هیاهو و غوغای تبلیغات کاندیداها ، دلیرانی هستند که هزاران کیلومتر آن طرف مرزهای  کشور عزیزمان به جهت دفاع از حرمین شریفین اهل بیت عصمت و طهارت در نهایت مظلومی و غربت ، روبروی حیوانات تروریستی ایستاده اند که بزرگترین آرزوی کثیفشان پس از کشتار و غارت اموال و نوامیس دو ملت بی پناه عراق و سوریه ، دست درازی به مرزهای ایران با حمایت همه جانبه آمریکا ، رژیم غاصب صهیونیستی و حکومت متوحش آل سعود می باشد.

جوانان رشیدی که بی هیچ چشم داشتی و حتی با هزینه شخصی عزم سفر به عتبات عالیات و زینبیه دمشق را جزم کردند تا مانع از حتک حرمت پیروان بی شرف آل ابوسفیان به اماکن مقدس فرزندان رسول گرامی اسلام (ص) شوند.

بسیار شنیده بودیم که در دفاع مقدس جوانانی بودند که چند روز پس از مراسم ازدواج راهی منطقه عملیاتی شده و بدون اینکه شاهد تولد فرزندان خود باشند ، شهد شیرین شهادت را سر کشیدند.

و امروز تبلور آن شنیده ها در اعزام شیرانی که از نسل دهه شصت می باشند و نام مقدس مدافعان حرم برازنده تن های شریفشان است به وضوح دیده می شود.

بسیجیان امروز وطن هم همسران جوان و فرزندان خردسالشان را به مانند بسیجیان دیروز به خداوند بلند مرتبه سپرده و برای دفاع از کیان اسلام ناب محمدی راهی جبهه های نبرد با کفار داعشی در لاذقیه و ادلب و سامرا و دیاله می شوند و خیلی هایشان وقتی به خانه بازمی گردند دیگر شاهد به دنیا آمدن فرزندان خردسالشان نیستند و آنچنان زیبا و دلربا خوابیده اند که تو گویی هرگز پای به دنیایی نگذاشته بودند که شاهد حرص و آز بشر در جهت ارضاء خوی حیوانیش می باشد.

مدافعان حرم امروز نیز به مانند مدافعان وطن دیروز ذره ای ترس از قدرت پوشالی استکبار به رهبری شیطان بزرگ در دل راه نداده و نمی دهند و به مانند آنان که در پناه اطاعت از ولی امر زمانشان حضرت روح الله بت شکن کربلای 5 ها را رقم زدند دل در گرو عشق به امام سید علی سپرده و عملیات بی نظیر نصر را در حلب و شمال لاذقیه ، به جهت نابودی ایادی بی مقدار آمریکا اجرا نمودند.

پس شایسته است که به حرمت رزمندگان جوان و با غیرتی که به تآسی از اربابان بزرگوارشان علی اکبر و قاسم علیهم السلام جان خود را فدای عمه سادات و رقیه (س) نموده و حتی لحظه ای ترس از قساوت و توحش دشمن سفاک به دل راه ندادند.

ما نیز در پناه امنیت و آرامشی که به برکت مجاهدت های شبانه روزی آنان در جهت رفع شر فتنه بدخواهان و کینه ورزان به اسلام عزیز و ملت رشید ایران ، در کشور حاکم گشته است به نمایندگانی در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری رای دهیم که باور قلبی به شعار همیشگی پیر جماران داشته باشند.

وقتی که با همه وجود می فرمود : که در پناه عنایت پروردگار متعال آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

یادداشت ها
سیاسی اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .