یادداشت ها

نخستین یادواره شهدای آبروی محله با محوریت شهید خدارحم لرستانی در کوهدشت برگزار می شود.

photo1091697918784677881

به گزارش خبرنگار وهار، نخستین یادواره شهدای آبروی محله شهرستان کوهدشت با محوریت شهید خدرحم لرستانی و با حضور امام جمعه محترم شهرستان و سایر مسئولین همزمان با هفته بسیج برگزار می شود.

این مراسم روز دوشنبه مصادف با 8 آذر سال 95 رأس ساعت 14:30 در خیابان شهید مطهری- کوچه شهید خدارحم لرستانی  برگزار می گردد.

گفتنی است سخنران این مراسم امام جمعه محترم شهرستان کوهدشت خواهد بود و کربلایی سید محمد منصوری نیز در این مراسم به مداحی در رثای شهدای والامقام خواهد پرداخت.

روابط عمومی پایگاه شهید محلاتی، از عموم مردم خواست با حضور پرشور خود در این مراسم بار دیگر با آرمان های شهدای والامقام جمهوری اسلامی ایران بیعت دوباره ببندند.

شهید خدارحم لرستانی در مورخه 1/11/1365 در منطقه سلیمانیه عراق، جاویدالاثر گردید و خبری از وی به خانواده اش نرسید. تا این که در سال ۱۳۷۰ توسط مسئولین محترم اداره بنیاد شهید شهرستان به خانواده شهید خبر دادند که رژیم بعث عراق حدود ۱۵۰ جنازه مطهر و پاک شهدا را تحویل ایران داده اند که پیکر پاک شهید خدارحم نیز در میان این عزیزان می باشد.

شهید خدارحم در تاریخ 24/2/1370 در قطعه دوم مزار شهدای شهرستان کوهدشت به خاک سپرده شد. خداوند روح پاک شهدای ایران اسلامی را با سرور و سالار شهیدان اباعبد الله الحسین (ع) محشور گرداند.

خبر از: حامد مهدی نیا

یادداشت ها
سیاسی اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .