یادداشت ها

تیم فوتسال ایران موفق شد با برتری مقابل برزیل به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کند.

13950701050031328720504

به گزارش وهار، تیم ملی فوتسال ایران و برزیل در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال، از ساعت 2:00 بامداد امروز (پنجشنبه) به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم ایران موفق شد پس از تساوی 4-4 در وقت معمول و اضافه در ضربات پنالتی حریف قدرتمند خود را شکست دهد.

در نیمه اول این دیدار تیم ایران بازی خوبی را انجام داد و حتی در برخی لحظات، بازی برتری را نسبت به حریف قدرتمند خود به نمایش گذاشت. اما بازهم تیم ایران مانند دیدار‌های گذشته خود روی ضربات ایستگاهی غافلگیر شد و فالکائو بازیکن سرشناس تیم ملی برزیل موفق شد در دقایق 9 و 13 دوبار دروازه ایران را باز کند. ولی در ادامه حسین طیبی توانست یکی از گل‌های خورده را در دقیقه 14 جبران کند تا این نیمه با برتری 2 بر یک برزیل به پایان برسد.

دو تیم نیمه دوم را  پایاپای شروع کردند و در این نیمه نیز تیم ایران موقعیت داشت ولی نتوانست از آن استفاده کند تا اینکه روی یک اشتباه، توکلی توپ را مقابل دروازه ایران از دست داد و دیگوئینیو در دقیقه 29 گل سوم را برای برزیل به ثمر رساند. بلافاصله بعد از دریافت این گل کاظمی در دقیقه 31 گل دوم ایران را وارد دروازه حریف کرد تا دوباره اختلاف به حداقل برسد.

در ادامه تیم ایران موقعیت‌های بسیار خوبی را بدست آورد ولی نتوانست از آنها استفاده کند تا اینکه علی اصغر حسن زاده در دقیقه 37 گل سوم ایران و تساوی را وارد دروازه برزیل کرد تا این دیدار به وقت اضافه کشیده شود.

در نیمه اول وقت اضافه اتفاق خاصی رخ نداد ولی در نیمه دوم فالکائو موفق شد گل چهارم برزیل را در دقیقه 3  به ثمر برساند اما فقط چند ثانیه بعد محمد کشاورز که به جای دروازه‌بان ایران به داخل زمین آمده بود موفق شد گل تساوی ایران را وارد دروازه برزیل کند تا این دیدار زیبا با نتیجه 4-4 مساوی شده و به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی دو تیم ضربه اول پنالتی خود را تبدیل به گل کردند ولی برزیل نتوانست پنالتی دوم خود را تبدیل به گل کند و تیم ایران با به ثمر رساندن هر سه پنالتی خود موفق شد تیم برزیل قهرمان پنچ دوره جهان را با نتیجه 3 بر 2 در ضربات پنالتی و در مجموع 7 بر 6 شکست دهد.

تیم ایران با برتری در این دیدار باید در مرحله بعد این مسابقات روز یک‌شنبه 4 مهرماه به مصاف پاراگوئه برود.

منبع: تسنیم

یادداشت ها
سیاسی اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .